Hola Paraguay!!

1 augustus 2011

Buenos dias amigos!

Na lang vliegen (eerste vlucht 2u30, tweede vlucht 12u30 en derde vlucht 1u50) zijn we allemaal veilig en wel aangekomen in Asuncion, de hoofdstad van Paraguay.Met alle afs-ers bleven we 2 dagen in een soort 'afs-kamp'. Daar kregen we nog een paar workshops, zoals terere en mate drinken! (2 typisch paraguayse drankjes, lekkerrr!!)
Na 1 nacht slapen in het 'afs-kamp', is iedereen vertrokken naar zijn gastfamilie, maar ik en 1 andere jongen uit Duitsland konden er nog niet naartoe gaan en bleven daarom 2 nachten slapen bij de ouders van de afs-verantwoordelijke van Santa Rita, de stad waar ik woon. Haar mama is directrice in een kleuterschooltje, en omdat het Friendship Day was, was er een hele opvoering van de kleutertjes in typische feestkleding. Echt alles erop en eraan, superleuk! :D
Vanmorgen om 6u zijn we dan vertrokken met de bus naar hier. Ik heb 1 gastzus, Ana. Ze is even oud als mij! Ik heb ook nog een broer, maar die studeert in Asuncion en is hier dus niet tijdens de week. Voor de rest heb ik natuurlijk ook een mama en een papa. Ook een kleine chiuaua en een minikatje trippelen hier rond :).
Je zou misschien denken dat het hier in Zuid-Amerika altijd warm is, maar niets is minder waar. Ik geloof dat het hier nu zo'n 10 graden is!! No caliente, muuuy frigo :D
Zo, bij deze weten jullie al iets meer! Hopelijk is in Belgie ook alles nog top en hoor ik zo en nu dan eena iets van jullie!

Hasta la proximaaa!

Besos x

1. Astrid:
    1 augustus 2011
    Le deseo mucha diversión!
    Besos grandes y mucho amor del nombre de su otra mitad ;)